خانما مدفوع پسرم انگارسبزه ازچیه بنظرتون

۷ پاسخ

عزیزم من از دکتر پسرم پرسیدم گفت اسید روده معدس و اینکه میگن پهلو سرما خورده مزخرفی بیش نیست

من همش میبستم میگفتن سرما خورده تا اینکه رفتم دکترش گفت این حرفا مال زمان مادرته 😅دیگ نبیتم الان همش زرده ب وقتایم ک دل درد داره با زور میزنه اکثرا سبزه

سرما خورده دلش شکمش چرب کن با یه چیز ببند گرم شه خوب میشه

یا سرماخورده،یا از قطره آد،یا شیرخشک

پهلو هاشو گرم نگه دار از سرما اینجور شده

میگن سرما بخوره سبزه
ولی دختر من یه روز سبره،یه روز زرده یه روز قاطی😅نمیدونم داستان چیه

پهلو هاش سرما خوردن

سوال های مرتبط

مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۳ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی