عزیزم من از دکتر پسرم پرسیدم گفت اسید روده معدس و اینکه میگن پهلو سرما خورده مزخرفی بیش نیست
من همش میبستم میگفتن سرما خورده تا اینکه رفتم دکترش گفت این حرفا مال زمان مادرته 😅دیگ نبیتم الان همش زرده ب وقتایم ک دل درد داره با زور میزنه اکثرا سبزه
سرما خورده دلش شکمش چرب کن با یه چیز ببند گرم شه خوب میشه
یا سرماخورده،یا از قطره آد،یا شیرخشک
پهلو هاشو گرم نگه دار از سرما اینجور شده
میگن سرما بخوره سبزه
ولی دختر من یه روز سبره،یه روز زرده یه روز قاطی😅نمیدونم داستان چیه
پهلو هاش سرما خوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.