خانومادیشب مدفوع دخترم حالت خلط مانندبود ازچیه؟

۴ پاسخ

انشالله ک خوب میشی عزیزم ناامیدنباش

لبنیات نخوردی
من هروقت میخورم اینجوری میشع

آلرژی میگفتن خلط داره.شیرخشک و بررسی کن.ولی اگه تب داشت سرماخورده.یعنی‌دراصل یه بزرگسال سرماخورده یا خودش باد خورده باشه

سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان الیاس مامان الیاس ۳ ماهگی