۸ پاسخ

با این حساب قراره حسابی پدرم دربیاد🥲

والا من راضیم بعد گ‌دنیا میاد شیطون باشه ولی الانم قشنگ تکون بخوره حداقل خیال من راحت باشه😬😬😬

نگین اینجوری فک کنم بچه من پای بیقرار داره 🤣🤣🤣

من از ۲۳ هفته شکمم بالا پایین میشد بس ک وول میخورد
اخه ولی به کی بره شیطون بشه؟
هم خودم خیلی آروم بودم تو بچگی هم شوهرم

من پسرمو که باردار بودم کارم همش بیمارستان رفتن بود چون تکون نمی‌خورد زیاد ولی الان ماشاءالله ۶سالشع شیطنت خودشو داره 🙂

پ پسر من خیلی اروم میشه😂ب زور تکون میخوره

من پسرم از اول تو شکمم شیطون بود الانم شیطونه ولی دخترم الان آرومه جون به لب میشم تا یه ذره تکون بخوره خیالم بابتش راحت بشه

پس یعنی بچه من شیطونه بدنیا بیادهم

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری