۴ پاسخ

خب خب خب
با ی نی نی پرستار پر از اضافه کار طرفم
شبا تا صب شیفته
و فقطططط بازی میکنه
حالا بابت این حقوقی بیاره خونه راضییم والله

دخترم خیلی زیادتکون میخورد ی لگدایی میزدا
هرروزم سکسکه میکرد ۲.۳بار
بدنیا ک اومد دست و پاهاش ی جا بند نیس
پاهاشو ک اگ گرسنش بشه یا خودشو کثیف کنه اینقدر پاهاشو تکون میده
دقیقااا مثل روزایی ک توشکم بود
و همینطور سکسکه ش

ماشاالله دخترم خیلی بیش فعاله

واقعا؟
پس پسری من قراره از1شب تاخودصبح کشیک بدهه😂

یا ابلفضللل پس پسر من قراره تا۴صب بیدار باشه😭

سوال های مرتبط