بستگی داره خواهر هر بچه یجورع من خودم بچه اولم ۳۶هفته و۴روز بدنیا اومد با وزن ۲۷۵۰ماشالله سرحال بود دستگاه هم نرفت این دومی ۳۸هفته ۱روز بدنیا اومد با وزن۲۸۵۰ولی خیلی لاغر و ریزتره از اولی
شاید یکی دو روزی بره دستگاه،به نظرم اصلا فکرشو نکنید….به چیزای خوب فک کنید و قطعا بهترینا واستون پیش میاد….اینجا کسی متخصص نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.