من خیلیا دیدم دستگاه نرفتن تو این هفته ها
معمولا ۳۴ به بعد نمیره دستگاه
اگه مشکلی نداری خب دراز کش بمون تا دیرتر زایمان کنی
احتمال زیاد اره
بستگی داره یکی بچش ۳۵ هفته بدنیا میاد نیاز نیست بره دستگاه یکیم ۴۰هفته میره دستگاه اگه خطر زایمان زودرس داری دکترت بهت امپول ریه نداد؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.