۴ پاسخ

من خیلیا دیدم دستگاه نرفتن تو این هفته ها

معمولا ۳۴ به بعد نمیره دستگاه
اگه مشکلی نداری خب دراز کش بمون تا دیرتر زایمان کنی

احتمال زیاد اره

بستگی داره یکی بچش ۳۵ هفته بدنیا میاد نیاز نیست بره دستگاه یکیم ۴۰هفته میره دستگاه اگه خطر زایمان زودرس داری دکترت بهت امپول ریه نداد؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی