خانم ها من دوروزه هیچ نشانه ای ندارم نگران شدم چرا ؟؟؟

۵ پاسخ

منم‌ندارم خیلی استرس دارم

منم علائمی ندارم الان فقط سینه هام درد داره و سنگینه وگرنه علائم کم شده

عزیزم‌دیگ‌از هفته های ۱۱تا۱۴ کم‌کم علائمت کمتر‌میشن حالت بهتر میشه اما دیگ از هفته های ۲۰خبر ندارم که چخبره فقط میدونم فعلا خوبم😂

گاهی علائم میرن ولی بازم برمیگردم، طبیعیه

نگران نباش تو هفته های شما طبیعیه
لذت ببر که فردا دوباره همه ی علایم پر رنگ تر برمیگرده 😁

سوال های مرتبط

مامان هانا خانم مامان هانا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری