منمندارم خیلی استرس دارم
منم علائمی ندارم الان فقط سینه هام درد داره و سنگینه وگرنه علائم کم شده
عزیزمدیگاز هفته های ۱۱تا۱۴ کمکم علائمت کمترمیشن حالت بهتر میشه اما دیگ از هفته های ۲۰خبر ندارم که چخبره فقط میدونم فعلا خوبم😂
گاهی علائم میرن ولی بازم برمیگردم، طبیعیه
نگران نباش تو هفته های شما طبیعیه
لذت ببر که فردا دوباره همه ی علایم پر رنگ تر برمیگرده 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.