۳ پاسخ

نوار بهداشتی بزار حالت عطسه برو ببین بازم آب ریخت برو اگه نه هیچی نیست

بقیه ادرارت بود منم اینجوری میشم
صبر کن ببین اگ باز اومد برو دکتر

خب تو ک هفتت بالاست چرا ریسک میکنی صبر میکنی برو دکتر حتما

سوال های مرتبط