۲ پاسخ

عزیزم پاراکیدشو‌ سر وقت بده و لباس خنک بپوشون و دماش رو‌ چک کن مدام. انشاالله برات سبک بگذره

به سلامتی. نگران نباشید من سر واکسن ۴ اصلا اذیت نشدم؛ ان‌شاءالله واسه شما هم خیلی آسون می‌گذره

سوال های مرتبط