کیا هفته اخر اردیبهشت زایمانشونه؟

۱۶ پاسخ

مننننن
۲ خرداد هستم چون سزارینم احتمالا ۲۰ اردیبهشت

سز یا طبیعی

من ۲۲ اردیبهشت زده سونو

🙋‍♀️🫡

من ۲۲ اردیبهشت

من ۲۶

۲۸ اردیبهشت🥹

من دکتر گفت ۲۴اردیبهشت ولی اگه قبول کنه میارمش ۲۲

من🥺

من ۳۱ اردیبهشت

منم زده ۲۸ اردیبهشت

من ۳۰‌اردیبهشت

من ۲۶اردیبهشت اگه برسم

من احتمالا اگر برسم به اونجا 😁💗🥰💗

من ۲۵اردیبهشتم

من🙃🙃😃

سوال های مرتبط

مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان ماکوان🫀 مامان ماکوان🫀 ۱۲ ماهگی
مامان ابرا❤️☁️🥺 مامان ابرا❤️☁️🥺 ۳ ماهگی
مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی