مننننن
۲ خرداد هستم چون سزارینم احتمالا ۲۰ اردیبهشت
سز یا طبیعی
من ۲۲ اردیبهشت زده سونو
🙋♀️🫡
من ۲۲ اردیبهشت
من ۲۶
۲۸ اردیبهشت🥹
من دکتر گفت ۲۴اردیبهشت ولی اگه قبول کنه میارمش ۲۲
من🥺
من ۳۱ اردیبهشت
منم زده ۲۸ اردیبهشت
من ۳۰اردیبهشت
من ۲۶اردیبهشت اگه برسم
من احتمالا اگر برسم به اونجا 😁💗🥰💗
من ۲۵اردیبهشتم
من🙃🙃😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.