منم ۱۲ اردیبهشت وقت زایمانمه
منی ک زنداداشم و ابجی کوچیکم اردیبهشت زایمان میکنن من آبان🍓🧸♥️
ای جان دوتا دخترت اردیبهشتی شدن
من خودم اردیبهشت ماهی هستم،خیلی ماه خوبیه🤗😋
منم ۱۴اردیبهشت
منم اگه طبیعی باشم گفتن 9اوردیبهشت ولی بچه هنوز بریچ هست باید برم سنو فردا اگه نچرخیده بهم نامه بده برای سزارین
من طبیعی هستم ۱۱اردیبهشت دکتر تاریخ داده دیگه معلوم نیست کی بشه
منم ۱۲اردیبهشته😍
من 25اردیبهشت البته طبیعی
وای 😍😍😍۱ اردیبهشت از رگ گردن به من نزدیک تره 🥰امروز خونه تکونی بود فردا وقت ارایشگاه و خوشگلی دیگ 🤩به امید خدا سه شنبه ۸ صبح میرم زایمان
منم زده ۴اردیبهشت ولی دو روزه زیر دلم و کمرم درد میکنه بیمارستانم رفتم معاینه شدم گفتن دهانه ی رحمت بسته س
هم استرس زاییدنو دارم هم نزاییدنو🥲🥴
3/18تاریخ زایمان من
منم ۲ اردیبهشت زایمانمه ان شاالله بسلامتی زایمان کنی
منم انشالله ۴اردیبهشت طبیعی
برا منم ۱۱ اردیبهشت تاریخ طبیعی ولی ایشالا هفته بعد زایمان کنم
من ۱ اردیبهشت سزارین میشم
منم تو همین هفته ان شاءالله زایمان طبیعی
ماله منم 12اردیبهشته
هم هفته ای های من چرا تاریختون زودتراز منه
من۲۲اردیبهشت
برامنم زده ۲۳ اردیبهشت انشالله
منم ۱۸ اردیبهشت انشالله زایمانمه...🥰🫠
حس ترس و خوشحالی هر دوش باهامه ... نمیدونم چند چندم با خودم 😬
واسه منم زده ۱۶ اردیبهشت طبیعی یه خورده استرس دارم🥲
منم زایمانم طبیعی 14 اردیبهشت، اما دکتر میگفت سعی کن این هفته زایمان کنی نشدم 5شنبه مجددا بیا مطب
من تاریخ ندارم ولی آخر اردیبهشتم
منم انشالله 15 اردیبهشت
من طبیعی هستم زده ۲۳
خیلی دیر نیست؟
من ۲۵اردیبهشت
من زایمان طبیعی هستم ۱۵اردیبهشت انشاالله که بسلامتی پسر قشنگم بیاد بغلم🥹😘❤
سلام من ۱۶ اردیبهشت زده برام
من ۱۰اردیبهشت انشالله .منم خیلی استرس دارم و حس افسردگی دارم از طرفی خوشحالم .کلن قاطی پاطی
........
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.