۱۵ پاسخ

بخدا م الان خاستم تایپک بزارم ک چ بخورم ک چاقشم خدا ای چاقی ترو بده ب من لاغرم منو بده ب تو قدم ۱۷۵ وزنم ۵۸

خیلی خوبی که اعتماد به نفست کمه

خیلی خوشتیپییییی

وای خیلی خوبی که خیلییی
من ۱۰۴کیلوم😑😭😭

چربی سوز بخور

کاش من چاق بودم

دیگه بهترین روش رژیم و ورزشه
مگه اینکه آمپول لاغری بزنی یا عمل کنی
الانم تو عکس خوبین چاق دیده نمیشین

تقریبا هم هیکل منی عکسم تو پروفایلم هست .چند کیلویی

سویق کودک با قهوه هسته خرما بخور برای کم کردن اشتها و چربی سوزی عالبه

چندکیلویی الان بهت نمیخوره خیلی چاق باشی ک

من روزی یک وعده غذا میخورم عالی شدم

من اسپارتینا زدم و رژیمم رعایت کردم
ده کیلو کم شد ولی بازم جا داره کم کنم

عزیزم بدون رژیم ک نمیشه لاغرشی.جز اینکه اسلیو کنی

دیگه راهکارش رژیم و ورزشه 😐

چاق نیستی که من بدون رژیم یهو کلی کم کردن از 95رسیدن69

سوال های مرتبط