۵ پاسخ

دکتر نمی‌خواد بری برو بهداشت محلتون بفرستت آزمایش های بعد بارداری و قرص ویتامین دی و فولیک اسید باید بخوری رایگانه اینا
دکتر بری یه ۲ تومنی هزینه الکی میشه

باید بری دکتر هم سونو برای ۸هفته بنویسه هم دارو های تقویتی بنویسه که انشالله قلب بچه تشکیل بشه

باید بری دکتر بعد واسه سنو قلب دکتر بهت بگه

من جواب گرفتم بردم پیش دکترم دکتر برا ماهه دگ سنو تشکیل قلب برام نوشت

من ۲۰روز بعد تاخیر رفتم گف دیگ نیاز ب ازمایش نیس برو سونو قلب
البته بی بیم مثبت بود

سوال های مرتبط