باز شروع شد باز شروع شد باز شروع شد😂😂😂
نه اتفاقا کلی هم مفیده
منم تصمیم گرفتم از امروز با غذام بخورم
من که میخورم
اره امکان داره بچه چیزیش بشه 😂😂😂😂حتی اب هم نباید بخوریم
موقع شیر دهی میگن سیر و پیاز خام شیر و بد طمع میکنه
من که بیست وچهاری میخورم فکرنمیکنم بدباشه
من غذاهارو با پیاز میخورم دوست دارم😄
چرا بد باشه من پای همه ی غذاهام پیاز میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.