۹ پاسخ

والا من بی بی لند استفاده میکنم

من دکتر براونز خیلی راضیم

من دکتر براون. استفاده میکنم عالیه خیلی راضی ام

عزیزم اونت و دکتر براونز خیلی بهترن اینا خیلییی پرز میگیره

بدرد نخوره

اونت عاليه

سر شیشش شهر ما پیدا نمیشه😑

من بیبی لند استفاده میکنم. بنظرم شیشه گرون نخر چون باید حداقل دو ماه یبار عوض کنی نمیصرفه. اینا هم شنیدم پرز زیاد میگیره

خیلی بده من اونت استفاده میکنم که اونم سز شیشه اش باید بچه خیلی بمکه شیر بیاد که خوب نبود من بجاش از سرشیشه بیبی لند طرح اونت استفاده میکنم

سوال های مرتبط