۷ پاسخ

من پسرم یک ماهش بود به روش حلقه راضیم خداروشکر اصلاا اذیت نشد

بخیه بود عکسشو شرمنده ولی انگار دوخت دندون موشی زده باشیااا من اصلا راضی نبودم

حلقه بهتره من ۳تا پسرم به روش حلقه خیلی هم خوب انجام داد.

حلقه خیلی بهتر زودتر ختنه کن چون بزرگ ترشه خیلی سخت میشه براش

من دقیق یکسالگی ختنه کردم خیلی راضی بودم لیرزش کرد فقط موقه دیش اول دردداشت دیگ تموم

جلقه کلا بهتره
بستگی به مهارت دکترهم داره

بنظرم به روش سنتی خیلی بهتره

سوال های مرتبط