۸ پاسخ

کولیک دخترمنم خیلیییی شدیده😭😭😭

منم مثل توعم

آره واقعا.خسته شدم از گریه کردند و نخابیدناش.مخص‌صا اینکه موقع شیرخوردن هی زور میزنه و سینمو میکشه

دخترر من چهار ماهشه و هنوز داره😕

دقیقا

خداکنهههه

مگ هنوزکولیک داره🤔شیرخودتومیدی یاخشک

داخل ۳ ماه که بیاد کمتر میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی