کولیک دخترمنم خیلیییی شدیده😭😭😭
منم مثل توعم
آره واقعا.خسته شدم از گریه کردند و نخابیدناش.مخصصا اینکه موقع شیرخوردن هی زور میزنه و سینمو میکشه
دخترر من چهار ماهشه و هنوز داره😕
دقیقا
خداکنهههه
مگ هنوزکولیک داره🤔شیرخودتومیدی یاخشک
داخل ۳ ماه که بیاد کمتر میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.