من با دخترم میرفتم دسشویی
میترسید و شدید گریه میکرد
من میرفتم وقتی دسشویی میمرد میگفتم اونا باید برن پیش خانواده شون
باهاشون خداحافظی کن
انقد برچسب خریدم و بردیم زدیم به دسشویی
انقد جایزه خریدم اوکی شد
بچه هنوز آماده از پوشک گرفتن نبود😞
موقع پی پی کردن نذار ببینه بزارش رو قصری .و اینکه حواسش و با یک چیزی پرت کن که تمرکزش از پی پی اش برگرده مثلا شعری که دوست داره براش بخون یا با گوشی براش کلیپ بذار
واسش برچسب بخر بگو هربار بریم دسشویی پیپی کنی ی دونه برچسب میزنیم تشویقش کن هرجور شده دیگه
شاید تو شکمش درد میکنه لحظه پی پی کردن یا دلپیچه داره یه چکاپ ببرش بهتره
شاید یه دردی یه مشکلی هست بهتره پیش متخصص کودک ببریش گلم
دختر منم همین جور بود . میخواستم از پوشک بگیرمش اینقدر گریه میکرد آخرم دستشویی نمیکرد منم دیدم داره اذیت میشه پوشک کردم پاش باز
من تجربه ای ندارم متاسفانه
ولی خواستم بگم ماشاااالللللههه چه نازه پسرتون🥲😍🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.