واسه آبریزش بینی
برا حساسیت خواباورم یکم هست
ابریزش معمولا انتی هیستامین میخورن
ابریزش بینی قطع میکنه وخواب اوره کمی
سلام مامان های عزیزمایه گروه دوستانه کاملادوستانه توروبیکاداریم اگه شمام مایلیدبامادوست بشین به آیدی زیرپیام بدین
@Maaryyamm81
ضدحساسیته علائم رو از بین میبره
ابریزش بینی خوبه تسکین دهنده هس
فک کنم آبریزش بینی رو قطع میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.