۵ پاسخ

من با سیب زمینی قاطی کردم بیارم با کدو اب مغز هم ریختم توش

هر دو حالت میتونی بدی چون قبلا از فرنی تست کرفتی الان اگه واکنش نشون بده میدونی بخاطر هویجه ولی باید هنوز له تر کنی بافت داره بوه نمیتونه بجوه توی گلوش نمونه خدایی نکرده

پوره هر میوه ای رو اولش بدون هیچ افزودنی بده بعداً قاطی کن با چیزای دیگه اگر بهش ساخت

هم میتونی اینجور بدی هم قاطی کنی با فرنی

پشت کارت واکسن نوشته همه. چیزشو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی