۹ پاسخ

من امروز طلا فروشی بودم ،گوشوار داشت که ۶,۷تومن در میومد حلقه ای بود
خیلی چیزا داشت تا ۲۰تومن میشد خرید
مثلا این حروفا می‌گفت ۲۱تومن در میاد

تصویر

اره بابا خیلی راحت میتونی پلاک و زنجیر هم بگیری بهتره کلا کم اجرت بگیری اگر تهرانی من بهت بگم کجاها میتونی کم اجرت نو پیدا کنی

اره میشه

الان طلای مینیمال و خوشگل زیاد هست
هم دستبند هم انگشتر

آره چند روز پیش خواهرم یه انگشتر گرفت 25تومن شد

میشه بابا
انقد طلا های مینیمال هست

اره میشه یه گرم بگیری

آره من پلاکم ی گرمه میشه حتما

بله میتونین یه پلاک یا زنجیر نازک بگیرین

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی