۸ پاسخ

بله ماشاالله خیلی شیطونن بچه ها🥰
دخترمن زیر میز تلویزیون و مبل می‌ره اگه سرش نخوره جایی بازی میکنه
اگه سرش بزنه جایی صدای گریه اش خونرو برمیداره

شلووووغ کار در برابر کارای پاشا کمه به نظرم باید بگم زلزله 😑😂
چهاردست و پا همه جا میره و همه چیز و میگیره بلند میشه 😫

منم میخام برم خوردمو بزنم دیوار همش میگ دد بابا دد بابا یعنی کشته منو کل روز میگ دد دد هر پنج دقیقه یا بابا بابا. همش مثل جوجه یک‌جا گیر میکنه زیر یک‌چیزیه😶🤣وایمسته میخوره زمین گریه میکنه کم اوردم شب دیر میخوابه صبح۶بیداره🥲

هرکار خطرناکی ک بگی پسر من انجام میده ذله شدم واقعا از لوله‌های گاز میگیره بلند میشه می‌ره سیب‌زمینی پیاز رو درمیاره نگم برات اصلا😐

وای خشبحالت ایلیا فقط بابا میگه حسرت ب دلم مونده بگه مامان🥲😂

هی من دیگه میخوام فرار کنم بخدا یه لحضه آرامش ندارم قبلآ شبا می‌خوابید حداقل جدیدآ شبا هر یه ساعت بیدار میشه گریه میکنه من دیگه رد دادم رسمآ

وای خیلی شلوغ کاره میره همه چیزو میکنه تو دهنش آشغال مو مخصوصا

ولب هنوزحرف نمیزنه😕

تو ۶ ماهگی😐😑

سوال های مرتبط