۲ پاسخ

منم داشتم گفت موقع زایمان باید دفع میشده، آمپول پروژسترون داد زدم به خونریزی افتادم کامل رفع شد

عفونت باعث میشه ، پارگی کیست تخمدان و... انشاالله که نباشه

سوال های مرتبط