فکر میکنم برای زیر ۲ سال باشه
عزیزم تا دهک ۶فک کنم میریزن و اون مرکز بهداشت باید اسم بچتون رو تو سیستم رد کنه
ن عزیزم اونا اول ثبت میشن ن الان همون اول ک ب دنیا میاد تا چن وقت تو بهداشت رشدشو ثبت میکنن زیر نمودار باشه اسم میدن واسشو واریز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.