۳ پاسخ

فکر میکنم برای زیر ۲ سال باشه

عزیزم تا دهک ۶فک کنم میریزن و اون مرکز بهداشت باید اسم بچتون رو تو سیستم رد کنه

ن عزیزم اونا اول ثبت میشن ن الان همون اول ک ب دنیا میاد تا چن وقت تو بهداشت رشدشو ثبت میکنن زیر نمودار باشه اسم میدن واسشو واریز میشه

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و فریماه مامان فاطیما و فریماه ۲ سالگی
مامان لواشکم👶 مامان لواشکم👶 ۲ سالگی
مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی
مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی
مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی