از ۳۰ هفته شروع شد با شیاف روزی دوتا و استراحت مطلق تا الان رسوندم الانم گه گاهی با تکونای بچه درد پریودی میاد ولی قابل تحمله نگران نباش خدا بزرگه
ان اس تی گرفتن بهت گفتن که انقباض داری؟؟
لعنت به انقباض ک ادمو نصف عمر میکنه😔😔
چقد منو تو گناه داریم
انقباض ریز ک نشونه زایمان نیست
من ۲۷هفته انقباض ریز نشون داد برام هرروزم انقباض همونجوری دارم چند روزه تازه طولانی مدتم میگیره
اگر انقباض ریز داری طوریت نمیشه
36هفته دیگه کیسه ابم پاره شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.