غربالگری اول باید ناشتا باشیم؟

۵ پاسخ

نه عزیزم نیاز نیس واسه همین هر ساعتی میتونی بری فقط بعد از سونو تا ۲۴ ساعت وقت داری که بری

نه باید چیز های شیرین بخوری

دوستانی که میگن نیازی نیست من امروز انجام دادم بهم گفت ناشتایی گفتم نه هندونه خوردم گفت کی گفتم یکساعت پیش گفت باید حداقل دوساعت چیزی نخورده باشی از شب قبل هم غذای چرب نخورده باشی

نه نیازی نیست

نه عزیزم نیاز نیست.

سوال های مرتبط

مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آلوچه ها مامان آلوچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری