۶ پاسخ

اره من از دیروز یه قاشق مربا خوری فرنی دادم شیرخودمو کلا دو بار اونم شبا میگیره

زوده شیش ماه که تموم شد بعد شروع کن،معده بچه خراب میشه

نه هنوز

برا دخترم ۶ماهگی یه روزم زودتر شروع نکردم خیلیم راضیم .. برا پسرمم همین کارو میکنم قطعا

من به متخصص تغذیه پیام دادم گفت وقتی وزنش خوبه و خوب شیر میخوره غذا نده

منم تازه میخوام شروع کنم بچم اصلا شیر نمیخوره

سوال های مرتبط