۷ پاسخ

نیمه اول ۱۴۰۰ پیش دو هستن. نیمه دوم ۱۴۰۰ پبش ۱. که اجباری نیست. من نفرستادم پیش ۱.

نه دیگه نیمه دومیه. سال دیگه میره پیش ۲

سلام عزیزم بله میره پیش۲
تاالان که گفتن اجباریه
تا خدا چی بخواد

همین پسرتون ک زده ۴ سال و ۹ماهگی؟؟
دخترمنم همینه سنش ولی تیر ماه دنیا اومده

سوال منم هست دخترم تیر 1400هست نمیدونم مهرماه بفرستم پیش دو یا سال دیگه

باید بپرسی اجباری یا نه

۱۴۰۶میره پیش دو
تاجایی که میدونم حتمابایدبرن

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۴ سالگی
مامان آقا آرسام💋 مامان آقا آرسام💋 ۵ سالگی