نیمه اول ۱۴۰۰ پیش دو هستن. نیمه دوم ۱۴۰۰ پبش ۱. که اجباری نیست. من نفرستادم پیش ۱.
نه دیگه نیمه دومیه. سال دیگه میره پیش ۲
سلام عزیزم بله میره پیش۲
تاالان که گفتن اجباریه
تا خدا چی بخواد
همین پسرتون ک زده ۴ سال و ۹ماهگی؟؟
دخترمنم همینه سنش ولی تیر ماه دنیا اومده
سوال منم هست دخترم تیر 1400هست نمیدونم مهرماه بفرستم پیش دو یا سال دیگه
باید بپرسی اجباری یا نه
۱۴۰۶میره پیش دو
تاجایی که میدونم حتمابایدبرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.