خیلی شیرینه
ازروزی که خوردم حالت تهوع و دلپیچه ولم نمیکنع اه
وای من دوباره باید این آزمایش رو تکرار کنم😢😢😢
اونطور که میگفتن بده و سخته
برای مننبود
فقط این منتظر موندنه خیلی طولانی بود و خسته میشی
فقط باید بدونی چیکار کنی که حالت بد نشهتهوع نگیری
منم هفته دیگ دارم😩از شما چند مرحله ای بود؟
مضخرف ترینه
کدوم ازمایشگاه رفتی ؟
چقدر شد هزینش ؟
لطفا بیا راجبش یه توضیحی بده
واااای مال من دیروز بود مزخرفه😬
منم تو نوبت نشستم🫡
یه دونه از ایناس یا سه تا؟؟
باید حتما اینو پزشک متخصص بنویسه تا بیمه قبول کنه یا بهداشت هم بنویسه میشه از بیمه استفاده کرد ؟
منم الان میخام ازمایش بدم خدا کمکمون کنه😂🥲🙏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.