✨به وقت آزمایش گلوکز✨
✨1405/1/30✨

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی شیرینه
ازروزی که خوردم حالت تهوع و دلپیچه ولم نمیکنع اه

وای من دوباره باید این آزمایش رو تکرار کنم😢😢😢

اونطور که میگفتن بده و سخته
برای من‌نبود
فقط این منتظر موندنه خیلی طولانی بود و خسته میشی
فقط باید بدونی چیکار کنی که حالت بد نشه‌تهوع نگیری

منم هفته دیگ دارم😩از شما چند مرحله ای بود؟

مضخرف ترینه

کدوم ازمایشگاه رفتی ؟
چقدر شد هزینش ؟
لطفا بیا راجبش یه توضیحی بده

واااای مال من دیروز بود مزخرفه😬

منم تو نوبت نشستم🫡

یه دونه از ایناس یا سه تا؟؟

باید حتما اینو پزشک متخصص بنویسه تا بیمه قبول کنه یا بهداشت هم بنویسه میشه از بیمه استفاده کرد ؟

منم الان میخام ازمایش بدم خدا کمکمون کنه😂🥲🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهراد و مرصاد🩵 مامان مهراد و مرصاد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مروارید مامان مروارید روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞هانا💞 مامان 💞هانا💞 ۱۱ ماهگی
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری