سلام انومالی رو تو چند هفته باید بدم

۷ پاسخ

تو هفته ۱۹

والا دکتر من برام سه شنبه نوشته منم سه شنبه میشم ۱۷ هفته ۶ روز

۱۸ هفته ۲ میگن بهترین زمانه

۱۸هفته و یک روز

دکترم میگفت ۱۸ هفته و چند روز بهترین زمانه برای آنومالی

بین ۱۸ تا ۲۲

الانم میتونی بری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️🥺 مامان پناه❤️🥺 ۱۰ ماهگی
مامان علی رضا مامان علی رضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر کوچولو 💓 مامان دختر کوچولو 💓 ۲ ماهگی
مامان جوجم 🐣 مامان جوجم 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان 🤍 رایان مامان ویهان 🤍 رایان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی