خانمایی که بلدن آزمایشو تفسیر کنن ممنون میشم بگن آزمایشم چطوریه

تصویر
۲ پاسخ

کم خونی نداری عزیزم
دکتر به من گفت هموگلوبین پایین در بارداری طبیعیه

سلام عزیزم
کم خونی داری و قندت یکم پایینه
قرص آهن مصرف نمیکنی ؟
حتما ازمایشت رو به پزشکت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان ویان ❤️🩷 مامان ویان ❤️🩷 ۱ ماهگی
مامان آیلین ♥️ محمد مامان آیلین ♥️ محمد ۲ ماهگی
مامان 💙 آریشاه💙 مامان 💙 آریشاه💙 ۵ ماهگی
مامان جوجو🥹🌿 مامان جوجو🥹🌿 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدآراد💙🩵 مامان محمدآراد💙🩵 روزهای ابتدایی تولد