۸ پاسخ

به بدنت فرصت بده
بعدشم به این فکر کن فقط شیر خودمون و بدیم چقد کلسیم از دست میدیم استخونامون پوک میشه من که کمکی میدم فوقش ورزش میکنیم

خیلی عجولیاااا 😄😄 من زایمان اول ، بعد از 9 ماه تازه بدنم شروع کرد ب لاغر شدن
و البته خوبم لاغر شدم از78 تا 62 رسیدم

اینبار تو این دو ماه 2 ک کم کردم

شیر خودمو میدم شبا هم ی وعده شیرخشک

در کل بدن ها فرق داره
حتی زایمان های ی زن و شرایطش متفاوته

صبور باش و سالم خوری کن

والا من شیر میدم کمکی هم چون بچم کمبود وزن داره مجبورم بدم خودم استپ کردم کم نمیکنم زیادم نمیخورم بخاطر رفلاکسش چیزی

من ۱۱کیلو کم کردم تو ۴۰ روز

من دو ماهه فقط شیر خودمو میدم و کم نکردم اصلا🥲 وزنم استوپ شده. نه کم میشه نه زیاد

منم شیر خودمو میدم قبل زایمان ۶۸ بودم بعد زایمان ۱۰ کیلو کم کردم الان نمیدونم دیگه چقدر کم کردم...

بعضیا ب خاطر پر خوری نمیشن
ولی خب شیر دهی ویتامینای بدنو میکشه همشو میرسونه بچه

من خیلی لاغر شدم🫡

سوال های مرتبط