۳ پاسخ

عزیزم از الان شروع کن یسرع خداروشکر کن که جز نفرات اول شدی .. و شروع کن برنامه ریزی برای پولش .. بگو خب ماه دوم بردم فلان کارو کنم .. دقیق و جدی و هی بگو خدایا شکرت که زود بردم ی صدقه ای یا کمک یا کارخیر کوچیکی هم در دسترست انجام بده و بگو این برا این که نثلا ماه دوم قرعم و بردم و یکسره شکر خدا کن.. ایشالا جز نفرات اول میشی🙏❤️من با همین روش همین جز سه تا اولم شکر خدا.

الان تو این تورم ثبت نام برا قرعه پول اشتباهه🤦🏼‍♀️
جزو دو سه نفر اول شدی خوبه بعد اون اشتباه محضه
منم ثبت نام میکردم کلیییی دعا اینا میخوندم نذر میکردم ولی در نمیومد😂

شانسه
من هرچی اسم مینوسم جز آخری هام🤣

سوال های مرتبط