۲ پاسخ

تو سایت بیمه سلامت ثبت نام کن و هزینشو واریز کن.همون لحظه بیمه ات اکی میشه.لازم نیس بری جایی دفترچه بگیری.ثیت نامش انلاینه

زیاد طول نمیکشه

سوال های مرتبط

مامان کایا مامان کایا ۶ ماهگی