۲۴ پاسخ

خانما من چهار رو دیگه موعد پربودمه الان بی بی چک بزنم معلوم؟

مبارکه عزیزم منم برا پسر اقدام کردم دوشب پشت هم روزای تخمک گذاری و گرمیجات میخوردیم ۶روز مونده به موعدم دعا کن منم باردار باشم این ماه

ای خدا مبارکه

عزیزم زیر نظر کدوم دکتر بودین؟

منم یک روز باشما اختلاف دارم من ۱۶فروردین ازادسازی زدم بافولیکول ۲۴

مثبته 😍😍 برای منم دعا کنید خیلی امیدوارم به دو هفته اینده . ۵ شنبه صبح امپول ازاد سازی زدم شب اقدام کردم هیچ حس خاصی ندارم میدونم الان زوده ولی خب بدترین انتظار دنیاس این انتظاره بی بی چک مثبت🥲

سلام عزیزم مبارک باشه منم 3فروردین پریود شدم الان باردارم

منم چهار فروردین پریود شدم تقریبا از ۱۶ ام ب بعد اقدام کردم یعنی منم تست بزنم الان نشون میده ؟

مثبته عزیزم برو ازمایش بده

ببخشید سایز فولیکولت چند بو ؟!

بعد دقیق روز تخمک‌گذاریت اقدام‌ کردی؟سونو دادی یا کیت گذاشتی برا تخمک گذاری؟

یعنی بیبی چک اشتباه نمیکنه🥺؟

عزیزم با فولیکول چند ازادسازی زدی

میشه بگید چه رژیمی گرفتی؟

مبارکه عزیزم منم امپول زدم امروز ۱۴ اما علایم ندارم بی بی بزنم می ترسم منفی باشه برام دعا کن عزیزم

بسلامتی عزیزم

اجی برا منم دعا کن حسابی منم پریودم عقب افتاده دوس دارم نینی داشته باشم🥲🥲♥

عزیزم مثبت شده مبارک باشه.برامنم دعاکن

سلام عزیزم مثبته مبارکت باشه😘😘برو آزمایش،علائمم داری؟

منم مثل شما دقیقاااااا
منم دیشب بیبی چکم مثبت شد
گفتم ۴ اردیبهشت برم آزمایش خون

مثبته مبارکت باشه برو آزمایش بده تا خیالت راحت بشه

مثبته

سلام عزیزم مثبته برو آزمایش بتا بده
نگران نباش

سوال منم جواب بدین

سوال های مرتبط