آره عزیزم من4هفته 1498بودم😁
ولی فکر نکنم به دوقلویی ربط داشته باشه برامنکه یکی بود.
آره خوبع. عزیزم منم بتام اونجوری بود تو لک بینی و درد کمر هم داری؟
بتا اول منم 5687بود همه گفتن دو قلو این فقط احتمالات هس تو سونو یکی بود😅
اره عزیزم منم ۱.۰۹۰ بودم دو روز بعد دادم شده بود ۳.۳۰۰ اوکیه
اره فکر کنم دوقلو باشه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.