بتای ۱۰۴۵ برای ۴ هفته و ۳ روز خوبه؟

۵ پاسخ

آره عزیزم من4هفته 1498بودم😁
ولی فکر نکنم به دوقلویی ربط داشته باشه برامنکه یکی بود.

آره خوبع. عزیزم منم بتام اونجوری بود تو لک بینی و درد کمر هم داری؟

بتا اول منم 5687بود همه گفتن دو قلو این فقط احتمالات هس تو سونو یکی بود😅

اره عزیزم منم ۱.۰۹۰ بودم دو روز بعد دادم شده بود ۳.۳۰۰ اوکیه

اره فکر کنم دوقلو باشه ها

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمدعطا مامان محمدعطا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری