دستی هم خوبه ولی خیلی قلق داره
عزیزم من خودم پوار برقی گرفتم برای دخترم فکر نمیکردم کارایی داشته باشه ولی خیلی خوب بود قبل استفاده قطره بینی که دکتر داده براش میریزم یکم ک نرم شد بینیش استفاده میکنم
دستي خيلي سخته نوزادي دخترم از دستي استفاده كردم ولي برقي بنظرم راحت تر بود البته ٢ سالگيش برقي گرفتم برا نوزاد استفاده نكردم ببينم چطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.