۲۳ پاسخ

گوگولی منو ببین🥺

ببرش خانه بارزی چون الان کیک و کادو هم براش بگیری درکی نداره از این چیزا ولی خانه بازی بچه ها هستن اهنگ میخونن بازی میکنه و دوست داره

قشنگ من🥰لباس گرفتم واسه دخترم ویه بستنی دعوتش کردم

عزیزم
منم همینجور بودم🥴
سخت نگیر….دو سه روز پیش براش دو دست بیلر و تی شرت خریده بودم
روز دختر هم باباش برای اسباب بازی گرفت
شب هم با هم سه تایی بازی کردیم و رقصیدیم همین
عکسم ندارم😂

جوجههه

ای جان روزش مبارک ❤️😘ما برای پناه اینو گرفتیم با ی کیک

تصویر

آخ قربونت برم جیگرر😘😘🥹❤️

روزت مبارک خوشمزه من😍😍😘😘😘❤️❤️❤️❤️

ای نننهههههه قربون قیاااافش😅دلم خاست گازش بگیریم

خدایا😍 کجا بود این فسقلیِ من😋

اشکالی نداره عزیزم تو مامان خوبی هستی

براش کیک بخر یا درست کن لباس خوشگل تنش کن عکس بنداز حوصله داشتید برید بیرون

منم هیچی کاری نکردم
تا بچم از مبل افتاد کلی گریه پیشونیشم قرمزشد😔

من الان فهمیدم روز دختره.ممنون که گفتی🤦‍♀️😂😂
روزت مبارک نوراگلی😘😘😘

منم هیچ کاری نکردم گفتم شوهرم بیاد شب یه حرکتی بزنیم ولی اونم اومده افتاده خوابیده

از این ب بعد تازه میخوام کیک بپزم

واسش کیک کفش خریدم

هیجی والا یه گرون نداشتم

منم چون دخترم تازه دونه ریخته از رزوئلا لعنتی

مگه حتما باید عکس بگیریم؟
من کادوشو گرفتم
مامانم اینا هم شب میان کیک میارن
اما دخترم از عکس گرفتن و لباس قرتی پوشیدن خوشش نمیاد پس شاید عکس هم نگیریم🤷🏻‍♀️

هنوزم وقت هست که پاشو یه کیک درست کن براش لباسای قشنگ بپوشونش ازش عکس بگیر

کیک و عروسک خریدم

ما لباس جینگولامونو پوشیدیم برا دل خودمون قر دادیم با دخترم بارون شدیدم میباره

شب ببرش بیرون عکس بگیر

سوال های مرتبط