من ساده میگیرم عزیزم
قشنگتر هم میشه
با لبتاب و پفیلا اینا بگیر قشنگ میشه
من ساده میگیرم از این چوبای ماه و اینا دارم میذارم کنارش یا کیک میگیرم واسش
من هر ماه ی کیک کوچولو میگیرم باهاش عکس میندازه
من فقط یه کیک و بالن عدد میگیرم و تامام😃
درخواست میدی داشته باشمت عزیزم ❤️
من ماهگرداشو ویدیو گرفتم ازش
من چون بچم دختر بود به گل سر و لوازم آرایش ۶ درست کردم و بالا یه ۷
بعد یه نردبون درست کردم بچه رو گذاشتم و عکس گرفتم یعنی از ۶ داره میره به ۷
من اینجوری با ژست های مختلف گرفتم هفت ماهگیشو
من هر ماه یه جای مشخص از اتاقش با کیک و عدد عکس میگیرم با لباس مختلف که اخر سال همرو کنار هم بذارم پس زمینه همش یکی باشه
من ماهگرد۸ماهگیشومبخام ببرم توطبیعت و یه شمع و یه کیک هنوز وقت نکردم بگیرم
بالای صفحه که هست سرچ کن ماهگرد ایدهها میان
بنظرم هرچی ساده تر باشه قشنگتره تا با غدد چیری درست کنی کیکش با لباسش ست کن و عکس بگیر
مگه وقت برای ماهگرد هس؟😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.