۳ پاسخ

من تو انومالی ۱۸هفته یکیش۲۱۰و اون یکی ۱۹۵-فک کنم برای شما خیلی خوبه ،😍

من انومالی ۱۷ هفته ، یکی ۱۹۶ گرم بود یکی ۱۷۹🥴😂یکیش درشت تره همیشه

خوبه عزیزم بچه هات دوقولو هستن خو
من چقدر خوشحال میشم ببینم کسی دوقولو داره🥺

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری