زایمان طبیعی یا سزارین؟

۱۵ پاسخ

منم موندم تو دوراهی فکر کنم سزارین انتخاب کنم

من زایمان اولم طبیعی بود درسته درد کشیدم ولی بعدش یه حس سبکی داشتم و هیییچ دردی نداشتم یهو همه چی تموم شد راحت شدم
ان شالله خدا کمک کنه این یکی رو هم طبیعی بیارم

خودت باید ببینی با کدوم راحت تری و ترس کمتری داری
ولی به عنوان کسی که سزارین کرده باید بگم عمل خیلی راحتیه
درد داره ولی قابل تحمل

طبیعی چون سخت نبود برام خود زایمان..حالا کاری ندارم شانس باهام یار نبود🥴🥲😂

بعد کلی تحقیق سزارین

والا من از درد طبیعی خیلی میترسم چون تجربه اش کردم از اونور دیروز دکتر گفت بریچ هست اگه نچرخید احتمالا سزارین بشی بدتر ترسیدم🤣🤣😆😆 فکر کنم باید بچه رو نگه دارم همینجوری پیش خودم

من سزارین شدم خیلی راضی بودم

طبیعی

قطعا سزارین

من که سزارینم راضیم 🫠

من چون خودم میشناسم و میدونم که درد بکشم عقب میکشم و خب تو طبیعیم باید زور بزنی و جدا از اون خیلی درد بکشم از حال میرم
برای همین انتخابم سزارینه
نه اینکه سزارین درد نداشته باشه نه
ولی خب حداقل به چن روز خلاصه شده یهو نیست

به نظر من که هر دو زایمان رو تجربه کردم. سزارین بهتره

من جفتشم تجربه کردم تحمل دردم خیلی کمه به نظرم سزارین

ب نظر من سزارین💙

بسته ب شرایط روحی و‌جسمی هر شخصی ب خودش ارتباط داره

سوال های مرتبط