۶ پاسخ

ازچهارماهگی شروع کردین

دختر منم رفلاکس داره منم میخوام شروع کنم
پسرتون غذارو میخورد دیگه بالا نمیاورد؟

سلام میشه بگید چجوری شروع کردین روزی چند بار فرنی دادین برا شروع منم دخترم رفلاکسی از ماه بعد میدم کمکم میکنی

زود شروع نکردین؟

از 4 ماهگی هم‌ میشه غذا کمکی رو شروع کرد

شما از ٤ ماهگي شروع كردين غذا دادن رو؟
چقدر گذشته از غذا خوردنش؟

سوال های مرتبط