۱۳ پاسخ

لباس بچه رو کثیفم نشد یه روز پوشید عوض کن چون شیر میخوره بو میده زیر گرنش اگر بوی ترشی نداد عوض نکن
هر نوقع گریه کرد سینتو بده دهنش😄
یه ست سایز صفر خوبه بنظرم بچه رشد میکنه بقیه سایزو بیشتر بگیر مثلا یکو و دو
اگر سینه خودتو میدی پستونکو موقعی ک میفهمی بهش شیر دادی و ۵دقیقه بعد گریه کرد برای اروم کردنش پستونکو بده هی نده ک با سینت اشتباهی بگیره
اره بچه نوزاد زود زود بالا میاره سعی کن یکم به پهلو بزاریش پشتش یه دستنال بزاری ن خیلی به پهلو

لباس بچه رو چون شیر میخوره بوی ترشیدگی شیر میگیره باید تند تند عوض کنی هر دو ساعت هم نوزاد رو باید شیر بدی حتی اگه خوابه بیدارش کنی تا قندش نیفته طبق تجربه ی خودم لباس سایز صفر تن دختر من ۱۵ روز هم نشد ،چند دست ۵ تیکه یا ۳ تیکه میگرفتی سایز ۱ و ۲ یا صفر تا ۳ ماه مثلا

الان مگه سایز صفر تا سه با صفر تنها فرق دارن؟

برا بچه های که بالا میارن سرش رو یکم باید بالاتر بزاری بعد شیر دادن نباید بچه رو تکون داد
زیر گردن بچه خیلی زود عرف سوز میشه تند تند باید کرم بزنی هواست باشه
بچه رو تنها تزاری بهتره
لباسم هر روز عوض کنی بهتره
سه دست رو باید داشته باشی که چرخشی بپوشه
و...
سوال دیگه بود در خدمتیم

عزیزم هروق گریه کرد یا خاست شیر دادن اشتباهه من پسرمو متخصص بردم گفت هر دوساعت شیر بده به وقتش وگرنه باعث کولیک بچع میشه و وزن خوب نمیگیره

من سر پسرم یه روزایی ۸ بار شاید لباس عوض می کردم بچه همش پی پی می کرد پس می داد به لباساش دوتا زیر انداز ضد اب داشتم کمم بود رفتم بازم گرفتم. اصلا سایز نگرفتم چون یه هفته هم نمیشه پوشوند. چند دست لباس سایز یک گرفته بودم اونا خم مدام باید می شستم می نداختم تو خشک کن بعد هم جلو بخاری که زود خشک بشن. بعضی وقتا لباس کم میاوردم لباسای سایز بزرگترش رو تنش می کردم.
بعد بچه آروغ میزنه لباساش همش کثیف میشه روزی حداقل سه بار باید عوض کنی.
بقیه چیزا راجع به شیر دهی رو هم تو بیمارستان اموزش می دن

تاکوچیکه زیادلباس نگیر زودبزرگ میشه تاکثیف شد عوص کن بشور شیرهم تاکوچیکه کمترمیخوره اونودکترمیگه من که یک ساعت ونیم میدادم

سوالاتت خیلی آسونه عزیز دلم لباس هر موقع کثیف شد
شیر هم تا هر موقع بخوره

سرشو رو بالشت صاف نزار کج بزار بالا اورد بریزه برنگرده توگلوش

کم‌کم همه ی اینارو یاد میگیری، از الان خودتو درگیر نکن باردار شدی کلی تجربه به دست اوردی نی نی ام بیاد همینطوره ❤️

هرموقع کثیف شد یا حموم بردی لباسشو عوض کن
شیرم اوایل اگه بیشتراز ۳ساعت شد بیدارنشدبیدارش کن تاهرموقع هم خورد ازدهنش نکش بده بهش
صفر کلا ده بیست روز تنش میشه بعد باید یک استفاده کنی بچه زود باشیرمادر رشد میکنه
پستونک میگن ازیکماهگی شروع کنین

منم میخوام بدونم

سوال منم هست.

سوال های مرتبط