۴ پاسخ

برای آیراد خوبه

نه منم استفاده میکنم اوکیه

ن من استفاده میکنم خیلی خوبه6

به بچه ی من که نساخت عوق میزنه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی