اینجور که میگی نیست شما هم بلدی فقط باید قلقش دستت بیاد باید چند بار خراب بشه تا درست دربیاد منم قبلا هر چی کیک درست میکردم نمیشد ولی کم کم قلق دستم اومد و الان بهترین کیک ها رو درست میکنم ،همیشه هم واسه اندازه گیری فقط یه پیمانه استفاده کن همیشه لیوان فرانسوی پیمانت باشه
باید انقدر درست کنی تا دستت بیاد
خمیر رو کلا انقدر باید آرد بزنی تا از شلی در بیاد، زیاد سفت نشه ولی به دست هم نچسبه و بشه گولش کرد و دست گرفت
کلا هم توصیه میکنم از اینستا یا روبیکا یا آپارات و ... نگاه کنی یه کلیپ که کامل نشون میده مراحل رو انتخاب کنی و با اون گام به گام کیک و ... درست کنی، چندتا قلق داره درست کردن هرچیزی که تا انجامش ندی دستت نمیاد.
به خودتم تلقین نکن که نمیتونی
همیشه از رو دستور مواد بریز کم وزیاد نکن اصلا، منم بلد نیستم ولی یه دستور جدید میبینم دقیقا اندازه مواد رو درست میزارم عالی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.