۴ پاسخ

شما که قصد کشیدنشو داری پس برو پیش دکتر بهت میگه چکارکنی
فقط درد آمپول بیحسی رو متوجه میشی دیگه متوجه کشیدنش نمیشی

میترونیدازل، اموکسی، ژلفون و دیکلوفناک رو هم زمان بخور، دندونت کیست گرفته، باید ۳ روز مترونیدازل و آموکسی رو بخوری تا عفونتش جمع بشه، اگه درد داری دیکلوفناک هم بخور ، فرصت رو هر ۸ ساعت بخور، بعدم باید بری عکس بگیری، چون بدون عکس معلوم نیست مخصوصا دندون عقل، وقتی عفونتش بره، دیگه درد ندارها با آمپول سر میشه

چرک خشک کن بخور نمیکشن واست
حتما ۳ روز چرک خشک کن بخور بعد برو
بله اگ دندون عقل باشه جراحی بخاد خیلی درد داره من تا ۳ روز بعدش حالم بد بود جراحی کردم
در کل دندون عقل بدرد نمیخوره برو بکش
چرک خشک کن یادت نره

اگه ابسه داره باید اموکسی و مترونیدازول هر ۸ ساعت دقیق بخوری تا چرک خشک بشه اینجوری نمیکشن برات
من جراحی دندون داشتم بعدش اصلا اذیت نشدم ⚘️

سوال های مرتبط