پسر منم ۳ روزه همینجوریه مثل پسر شما😔
یا داره دندون درمیاره که پسر منم اول عید ۳روز تب و بیرون رویی داشت که متوجه شدم ۳تا دندون همزمان داره درمیاره
یا دکترا میگن تب نشون دهنده اینه که یه ویروسی تو بدنشه که خود بدنش داره مقابله میکنه
پسر منم بی دلیل تب کرد تقریباً سه شب دقیقا شب قبل سیزده بدر فرداش ک دکتر نبود خودم با پارکید کنترل کردم
هیچ علایم دیگه نداشت جز بیحالی و کلافگی و اشتهام نداشت دکتر بردم گفت ویروسه جالبه از مطب برگشتم تو راه حالش خوب شد تبشم قطع شد شاد شد کلی خندید و اومدیم خونه غذا خورد
دکترش گفت اگر تا دوروز دیگه تبش قطع نشد ازمایش اورژانسی نوشت ببرم ک خداروشکر از مطب برگشتنی اوکی شد
شاید قاروق پسرم بی دلیل تب میکنه میفهمم قاروق
پسر منم همینجوری شد. ویروس بود. ۳روز تب کرد، بعد که تبش قطع شد روز بعد پادرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.