اشکال نداره عزیزم خودتو نگران نکن طبیعیه چون منم نسبت به وزن ماه اول بارداریم 4کیلو تو یکماه و نیم کم کردم و هنوزم دارم کم میکنم
چون تهوع زیاد دارم و اسید معده که هرچی میخورم سوزش معده میگیرم یا بالا میارم
بهتر نشدی؟سرم بزن با ضد تهوع بریز داخلش
عیب نداره تا 18 هفته درست میشی من تا 18 هفته 11 کیلو لاغر کردم بودم بعدش کم کم درست شد
و منی ک دستام سوراخ سوراخ شده بخاطر سرم شدید بالا میارم حتی سرمم کار ساز نیس دیگ برام😭😭
من ۸ کیلو کم کردم
وسطا پنج ماهگیم حالم خوب شد
قبلش هر هفته سرم میزدم چون حتی ابم نمیتونسم بخورم
بعدش ۲۰ کیلو اضافه کردم😐
از۲۰هفته اینا
اوخی عزیزم🥺❤️انشاالله زودی خوب بشی گلم
عزیزم من خودم تا الان۱۰،۱۱کیلو کم کردم دیگ رفتم دکتر بهم گفت هفته ای یکی دوبار برو برات سرم بزنن ک حالت تهوعت خوب بشه وزن کم نکنی
منم عین تو بود باورت میشه تازه یه ماهه میتونم خوب غذا بخورم ۴ کیلو کم کرده بودم زیر چشام سیاه بود از گشنگی فقط گریه میکردم فقطم میتونستم اب قندو شیرین عسل بخورم سن بارداریم رفت بالا حالم بهترشد توام بهترمیشی نگران نباش
منم خیلی بد شدم همش زیر سرمم ۳ روزم بستری بودم فایده نداشت هرکس میبینم میگه چرا اینجور شدی جون ندارم راه برم قرصامم نمیخورم میارم بالا عصبی کلافم امروز اینقدر عصبی شدم گریه میکردم کی تمام میشه دیگه
منم تا اینجای کار ۷ کیلو کم کردم
ولی از هفته ۱۴ دیگه خیلی کمتر بالا میارم🥲
عزیزم واقعاااااا درکت میکنم
من از شدت حالت تهوع هر روز بیمارستان بودم سرم میزدم بعضی شبا تا ساعت ۲ شب من تو بیمارستان بودم
۸ کیلو کم کردم به خاطر حالت تهوع و...
شرایط هر کسی فرق میکنه یکی زودتر خوب میشه یکی دیرتر
راهکار های خونگی رو امتحان کن مثلا بو کردم لیمو یا خوردن نون خشک اول صبح و...
که هیچ کدوم از اینا روی من جواب نداد
فقط تحمل کن و بدون از یه جای اینقد حالت خوب میشه که از بارداریت لذت میبری شک نکن
من 49بودم سه ماه همینطوری بودم فقط باسرم روپابودم شدم 47کیلوالانم ک 26هفتم 52 شدم نگران نباش خوب میشی
من تا 18هفته گی همینطور بودم نزدیک 11کیلو لاغر شدم از اون موقع به بعد دوباره درست شد الان 7 کیلو برگشت دوباره طوری نیست بهتر بعد لز زایمان اضافه وزن نذاری
واقعا صبر کن خوب میشی من وقتی زنجبیل نجاتم داد و اینکه به گندم و توت فرنگی حساس شده بودم و نخوردم کیوی آب پوست خیلی خوردم
۲۲ هفتم اینچورم
من سر دخترم 70کیلو شدم الان سر این یچم 51کیلو شدم
من تا ۱۸ هفته هیچی نمیتونستم بخورم هرچی بود حالم رو بد میکرد ولی از ۲۰ هفته خوب شدم به مرور خوب شد نگران نباش به مرور کم میشه
منم عین تو بودم دکترم زود ویتامین هامو شروع کرد اگه به روز ویتامین نخورم معدم قفل میشه هیچی نمیتونم بخورم🤣🤣
منم مثل توام نمیدونم کی خب میشه واقعا منم خیلی لاغر شدم
عزیزم مولتی میخوری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.