۵ پاسخ

سلام اره گلم من الان ۳ماهه میخرم اینستا بودن الان تو بله هستن خودشم اصل ترکیه عالین همه چی داره ار ترکیه میارن

عزیزم شماهزینه عمل فیبرومتون چقدشد؟؟؟چقدتوبیمارستان پاستورموندین

من قبلا خودم انلاین شاپ داشتم از ترکیه میاوردم ولی اینترنت که قطع شد از سیسمونی مریم میخرم ۲ تا شعبه داره یکیش خیابون بهاره با پست و پیک هم میفرسته

والا من یه سرلاک از داروخونه خریدم مارک نستله. حریره بادوم. اونم ندادم اصلا بهش. به نظرم نون خشک طعم دار شدس🥴

بزار برم برات لینکشونو بگیرم بنویسم اینجا

سوال های مرتبط

مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی
مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی
مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی