ببخشید شما راه حلشو پیدا کردی؟
من با نسخه وب رفتم تو اکانتم و بعدش روبیکا رو ادد کردم تو گوشیم
بزنامه روبیکا رو من نصب کردم نسخه وب نمیشد
منم همين مشكلو دارم ترخدا فهميدى به منم بگو
اها پروفایل یا اکانت ؟؟
توی قسمت تنظیمات
امنیت و حریم خصوصی
پایین پایین نوشته حذف حساب کاربری من
من ندارم نمیدونم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.